Wednesday, 24 August 2011

HAPPY THURSDAY :))

hari nie macam aku rasa bermimpi lagi
semalam aku pergi dawntown
nk usha baju raya and usha usha la apa benda yang ada kt sana
macam macam ada
yelaa nk raya nie kan
macam macam promotion para peniaga tawar kan
semalam akak aku borong alat alat make up
fuhhh BANYAK GILERR KOT!!
aku pn dah sampai bosan duk menunggu dia belek belek alat alat make up tu malam tadi
tp syok gak
bole lah aku tumpang tumpang sikit
brand MAC okey apa
kan kan?
hurmm malam tadi sangat sangat lah crowded gilerr *eh betul ke aku eja crowded nie
ahh biaq pi la
hehehe
hurmm memang tersangat ramai manusia malam tadi
sampaikan aku berhimpit himpit jugak lah
parking kete pn 
fuhhhh full gilerr
pusing pusing
last parking dekat bhp seberang jalan je
fuhh gilerr kentang punya ramai
tapi tak pa
perkara biasa lah tu
huh tambah tambah lagi dekat masjid jamek, mydin kl, sogo, jalan TAR, fuhh tak tau lagi dah nk cakap kt mana lagi
memang ramai 
aku nie pergi pergi gak kua shopping
tapi baju raya tak beli lagi pn
huhuhuh
bukan tak nak beli
tapi tak da yang berkenan lagi di hati nie
memilih sangat aku nie kan
nk cantik jerrr
eishhhhh
semalam aku pusing pusing downtown tu
tak beli apa pn
last last balik ngn tangan kosong jugak
ingat nk beli baju raya kt sana 
tapi cm tak besh pulak baju kt sana
hehehe
aku plan nk beli kt carrefour wangsa maju jerr
hari tu aku dah usha usha dah
tu je lahh setakat nie yang berkenan di hati
heheheh
semoga aku berjaya mendapatkan baju raya dalam minggu nie ::

AMINNNN

No comments:

Post a Comment